blogo-βραβεία

8 Φεβρουαρίου, 2007

Κάτι σαν Καλλιστεία… σαν Οσκαρ… σαν Νόμπελ…

Θα έχει πλάκα…seitz6×17handheldfo9.jpg

Και πιστέψτε με, τελικά θα γίνει πολύ σοβαρό…

39 Σχόλια to “blogo-βραβεία”


  1. ναι..
    γιατι κατι μου λεει πως θα πεσει και παλι το ξεμαλλιασμα της αρκουδας?

  2. pascal Says:

    Αυτοπροτείνομαι σε όλες τις κατηγορίες και σε οποιαδήποτε άλλη δημιουργηθεί στο μέλλον και με ψηφίζω.
    (άντε, σου χαρίζω αυτή του πιο σέξι blog)


  3. Γελάτε ε;
    Μαργαρίτα αναλαμβάνεις τα ενδυματολογικά;


  4. Δεν μας χέζεις ρε Αντώναρε; Εξήγησέ μας τι «εκεχειρία» έκανες με το φασιστικό κομούνι και τρώω επιθέσεις και απειλές μηνύσεων (μόνο και μόνο επειδή σε υπεραστίστηκα), και μετά μίλα μας για «αδέκαστα» βραβεία.


  5. αλήτες, ρουφιάνοι κουλουπου


  6. κατερινος εννοεις αγαπη Μανο?
    αν δεν κανω συντομα αποτριχωση προς τα κει βαδιζω…

  7. anemodarmeni Says:

    Καλημέρα Μάνο. Μην ξεχάσεις να βάλεις στην ψηφοφορία και το καλύτερο blog μεταμοντέρνας ποίησης…είμαι υποψήφια..:)

  8. Alitovios Says:

    Οι διαγωνισμοί το μόνο που καταφέρνουν είναι να κάνουν τους ανθρώπους να λειτουργούν σφόδρα ανταγωνιστικά το οποίο μετά γαμεί το σύνολο των κοινωνικών τους σχέσεων.

    Με το μπαρδόν Αντώναρε αλλά η αίσθηση που μου δίνεις εδώ και πάρα πολύ καιρό είναι πως προσπαθείς να πατρονάρεις τα ιστολόγια. Τη μία με προβλέψεις περί επανάστασης και πίπες μπλε, την άλλη με διαγωνισμούς, την τρίτη θα μας προτείνεις να κάνουμε και καλιστεία. Chill out


  9. Ποιο μανό καλέ ; Όζα το λένε ! Χα-χα-χα!


  10. Αν αποφασίσουμε να μπούμε στη λογική του άγριου ανταγωνισμού θα σας πάρουμε τα σώβρακα. Να ‘στε σίγουροι για αυτό.
    Και αν πρέπει να θυσιαστώ για το κοινό καλό, άλλη επιλογή δεν έχω, παρά να δεχτώ να πάρω όλα τα βραβεία γιατί αλλιώς το βλέπω το κακό να μας χτυπά την πόρτα….

  11. An-Lu Says:

    Καλά ακούγεται…μουρλό σαν κι εμάς 😉

  12. Silentsoul Says:

    Δεν νομιζω οτι χρειαζονται blogoβραβεια.Αυτοι που ειναι δημοφιλης ξερουν ποιοι ειναι.Εκτος αν θελουν επιβεβαιωση…
    Αρκετα καλαμια δεν εχουν καβαλικευτει;
    Χαλαρωστε..


  13. Μάνο… γιατί κάνεις ενέσεις στα παιδιά..;
    😉


  14. @Silentsoul
    Δεν έχεις ακούσει πουλάκι μου τη φράση μετά το συμβάν :«είμανε καλός; σου άρεσε;»
    τστστστστστσ Εχω κάτι απορίες πρωί πρωί χεχε


  15. λοιπόν,

    Επειδή η κατάσταση έχει αρχίσει να εκτροχιάζεται….

    Αντώναρε*, έχεις την άνευ όρων άδεια μου να στείλεις στον αφρίζοντα jago την ηλεκτρονική αλληλογραφία μας. Επίσης, το τρίτο πρόσωπο (που λέγαμε) καλό είναι να κάνει το ίδιο καθώς ο τύπος δεν την παλεύει…Μέχρι και ο Τριανταφυλλόπουλος μπλέχτηκε στην υπόθεση και ανέφερε κάτι καφέδες στη Ρόδο (;;;)
    Xθες ήμουν η Σαντόνα Φλωράκη (Σπρίτνευ Κύρκου), άντε να δούμε σήμερα ποιος είμαι…άκου πρωινατζής δημοσιογράφος…

    jago, Όσο για το αν σου έβρισα το νεκρό πατέρα, ψεύδεσαι ασύστολα…Ο Αντώναρος είχε δίκιο για ένα πράγμα, δε βρίζω στη ζωή μου σχεδόν καθόλου…πόσο μάλλον νεκρούς γονείς…το ότι σε είπα πούστη δεν το αρνούμαι. Μπορείς κι εσύ να με πεις straight…

    Ο αποτυχημένος bruce είναι πάλι κοντά μας μετά τη βύθιση λόγω χρεών του crackhitler. Μάλλον, το επόμενο ποστ είναι όλο δικό του, είναι ο μόνος που πραγματικά αξίζει ένα hate ποστ…Και μετά, άντε γειά…

    * Aν σε πω Μάνο, θα μας πουν ότι είτε με πλήρωσες είτε ξέρεις ποιος είμαι, με βρήκες και με έκανες να χεστώ πάνω μου κτλ…
    Προτιμώ το πρώτο.

  16. liodara Says:

    Εγω θέλω να διαγωνιστώ για το πιο σέξυ blogg και για την πιο όμορφη και σέξυ blogger…Επίσης είμαι σίγουρη ότι μετά τις δηλώσεις μου…θα κερδίσω το βραβείο της πιο μαλακισμένης Ελληνίδας blogger αλλά δε με νοιάζει….!

  17. ντέφι Says:

    εγώ ένα βραβειάκι θα το πάρω…
    ως η Blogger που μισεί πιο πολύ και παντιοτρόπως πολεμά άλλη blogger

    αν πάρω το βραβείο θα μάθω ίσως και γιατί με οχτρεύεται..

    ε; φιλί, φυσικά


  18. Kύριε Αντώναρε, σας αφήνω αυτό το σχόλιο απλώς και μόνο για να διασταυρώσετε την IP μου και να δείτε ότι δεν έχω σχέση με το ΦΚ.

    Και το κάνω αυτό γιατί η κατ’ εξακολούθηση δημόσια συκοφάντησή μου σε ότι αφορά μια εκτός δικτύου ασχολία μου, και η εμμονή του λαπούτα να με συσχετίζει με το ΦΚ είναι τουλάχιστον ύποπτη.

    ευχαριστώ

    Και για να… σοβαρέψω
    Δεν έχω καμία αμφιβολία για το σε ποια κατηγορία θα είμαι προτεινόμενη, αλλά δεν τολμώ να το πω.
    😉

  19. Crazymonkey Says:

    Είχε καιρό να γίνει Blog-o-War ε;
    Μια μεγάλη μπλογκομανούρα. 🙂

    Ψήνομαι για βλογκο-Νόμπελ.
    🙂

    Οσο για το πιο καλοφτιαγμένο…
    μπου χου χου
    😀

  20. tsopanis Says:

    Μπορούμε να ψηφίσουμε για τον καλύτερο blogokolo; Ή blogoκώλο; Ή όπως αλλιώς θέλεις; Έχω να ψηφίσω πολλούς και πολλές. Πολλές από αυτές που έχεις στις φώτο του Blog σου και πολλούς από αυτούς, που σχολιάζουν τα blogs. Επειδή είναι για τον κώλο. Ανακατεύονται με τα σκατά και εάν πάμε και σε πολιτικό επίπεδο, τα κάνουν και σκατά. Γενικά υπάρχει πολύ κωλο κατάσταση…
    Ενάς αλλά…
    Λύκος.


  21. Φασιστικό κομούνι: Δεν είμαι ο bruce ρε μπαγλαμά. Κατάλαβέ το επιτέλους.
    Έχεις και τα μούτρα και μιλάς ρε ρουφιανόφατσα, που μου κοτσάρισες και διεύθυνση mail για να μαζέψεις «πληροφορίες» από το κάθε ζηλόφθονο κομπλεξάκι. Βγάλε την κουκούλα σου, βάλε μέσα σκατά και ξαναφόρα τη.
    Βλήμα.


  22. ξαναδιάβασε το σχόλιο μου…

    σε αναφέρει κανείς πουθενά; είσαι τόσο ηλίθιος πια ρε Stellako ή κάηκες εντελώς από τα pills; ΄μόνος σου προδίδεσαι, χοχοχοχο…

    θέλει η καταπιεσμένης σεξουαλικότητας (βλέπε και σχετικό ποστ jamella) λουγκρίτσα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει…


  23. Ξέρεις και τυφλό σύστημα φουκοκοράκι; Δηλώνω βαθύτατα εντυπωσιασμένος.

  24. SilentSoul Says:

    @Φιλτατε SykoFantiS_Bastoyni ..
    Αν το πατε έτσι οκ…παω πασο.
    Εφοσον υπάρχουν ανασφαλείς άνθρωποι και αν ο σκοπος του να γραφει καποιος εδω ειναι να ανταγωνιστει καποιον αλλο σε εφραδεια λογου εξυπναδας,δημοσιων σχεσεων κλπ καλώς να τα κανετε τα «μπλογκοαριων»..
    Την άποψη μου είπα ως μια απλη μπλογκερ..

    Σας φιλώ 🙂

  25. Eroviana Says:

    Ψήφισα ναι στο poll αλλά τώρα το μετάνοιωσα. Είναι και πολλές οι κατηγορίες.. Ουφ! Κουράστηκα και που το σκέφτηκα:P

  26. NanaTsouma Says:

    καλη ιδεα…Να βάλεις και Βατομουρα….
    το πρόβλημα ειναι πως θα συμμαζεψεις τους σκυλοκαυγαδες!
    Διαβαζω τα σχολια και μετα απο κάποιο σημειο χανω τη μπαλα.
    Υπαρχουν μερικοί που γνωριζονται μεταξυ τους;;

  27. parafonos Says:

    Βάζω από τώρα υποψηφιότητα στα βατόμουρα…

  28. parafonos Says:

    tora poy to skeftomai… den thelo vravia giati akomi kai to pio misitos blogger alloy tha to dosete.
    kai epidi moy aresei i diaploki, psifizo nai an me kanete kriti stin katigoria i pio sexy blogeroy…


  29. παρτε το χαμπαρι εδω κανουμε πλακα πανω απο ολα δεν ειναι εκκλησια ουτε βουλη
    Μανο θελω να ειμαι μελος στην κριτικη επιτροπη.

  30. Mαριλένα Says:

    Εγώ ψήφισα «όχι» αλλά το μετάνιωσα.
    Αλλα ψηφίζω τον καλτσόβρακο, γιατι με αφήνει και παιρνω φωτογραφίες απο το blog του και τις χρησιμοποιώ αλλού.
    Αχάριστη δεν ειμαι. 🙂

  31. passer-by Says:

    Frennemies για φωτογραφίσεις πάντως έχουμε.


  32. όνειρό μου, να είμαι μέλος σε μία 5μελή επιτροπή των 3 ατόμων..

    θα περάσω από την απονομή, γιατί τη βρίσκω να ακούω δηλώσεις, και να βλέπω τα φλας να αστράφτουν.. κρατείστε μου μία θέση σε καμιά γωνία. Θέλω να είμαι διακριτικός..

  33. karpidis Says:

    Το πιο πολιτικό
    blog θα πάρει 2 βραβεία
    γιατί αναφέρεται 2 φορές 🙂 θα πάρω 2 βραβεία 🙂

  34. So_Far Says:

    Πες μου τί πίνεις και δε μας δίνεις…. η ιδέα τέλεια και μουρλή. Εγώ όποτε κληθώ θα ψηφίσω..

  35. triantara Says:

    ρε μάνο… μας δουλεύεις άγρια…

    γουστάρεις κοκοροπουτσομουνομαδήματα και μπλογκομαχίες αλλά ότι θα έφτανε μέχρι εκεί το μακιαβελικό σου μυαλουδάκι, τι να πω… να φανταστείς ότι ΟΥΤΕ εγώ το περίμενα!!!
    ρισπέκτ!

    ;ΡΡΡΡ

  36. Katerina Says:

    Ναι μωρέ. Γιατί όχι; Αλλά θέλω να δω και banners στους νικητές. Επίσημα πράγματα, με τη βούλα. Τι, τσάμπα να διαγωνισθούμε;

  37. Katerina Says:

    Στην τελική γιατί να φαγωθεί κανείς; Με ψηφοφορία είναι το θέμα, αβάδιστα, απλά και συγυρισμένα.

  38. Παλιό, αλλά καλό! Says:

    ΜΠΛΟΓΚΟΜΟΥΡΑ 2006

    Κυρίες και κύριοι και αγαπητές περσόνες, σας καλωσορίζουμε στην λαμπρή, on-line τελετή απονομής των φετινών βλαβείων Μπλογκόμουρα, από το Blogspot Theater του Blogwood, που διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Academy of Monitored Blogs from Mars, με την ευγενική χορηγία της ΔΕΛΤΑ ΚΑΡΤΕΛ.

    Είμαι η Blogwood Boy και εγώ είμαι ο Blogwood Girl [«/*: κι εγώ είμαι ο anti-sourfou, όχι που θα’λειπα εγώ…] και βρισκόμαστε εδώ για να σας ανακοινώσουμε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας από τα μέλη της AMBM. Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση λοιπόν σας παρουσιάζουμε τους φετινούς νικητές του βλαβείου Μπλογκόμουρο, ανά κατηγορία.

    Μπλογκόμουρο 1ου αντρικού ρόλου απονέμεται στον Ανώνυμο Ρουφιάνο, για την συμμετοχή της στην ταινία «The Insider: Catch Me, If You Can».

    {subliminal message}

    Μπλογκόμουρο 1ου γυναικείου ρόλου απονέμεται στη Mantalena Parianos για την συμμετοχή του στην ταινία «Πήγασος η ψυχή του ανθρώπου».

    Μπλογκόμουρο 2ου αντρικού ρόλου, καθώς και φωτογραφίας, απονέμεται στον Zouri, για την συμμετοχή του στο remake της ταινίας «Novecento».

    Μπλογκόμουρο 2ου γυναικείου ρόλου απονέμεται στη Frosoula για τη σύντομη ερμηνεία της στο ντοκυμαντέρ «Ο Μαζωχισμός κατά τη διάρκεια της Αρχαιότητας».

    [«/*: Μπλογκόμουρο χειρότερης ερμηνείας, για την ταινία «Dude, my Nose is Bleeding, Fuck.», απονέμεται *ομόφωνα* στον Bruse…]

    {MARRY AND REPRODUCE}

    Μπλογκόμουρο καλύτερου, διασκευασμένου σεναρίου απονέμεται στον πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ, για την κοινωνική ταινία «Λε Μπον: Δαμάζοντας το Πλήθος».

    Μπλογκόμουρο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη απονέμεται στον Motorcycle Boy, για την επική, λατινο-αμερικανικής παραγωγής, πολιτική ταινία «STALINHOOD».

    Μπλογκόμουρα notable κομπάρσων απονέμονται στους: Godot, Litsa, mmg, Eu-aggelo, Cherryfairy και Zero για την συμμετοχή τους στην ταινία βωβού κινηματογράφου «Η Σιωπή των Έρμων».

    Μπλογκόμουρο σκηνικών απονέμεται στη Magica, για τη συμβολή της στην τολμηρή ταινία κινουμένων σχεδίων του Κέντρου Ελληνικού Κινηματογράφου Δράμας «Μάγια η Μέλισσα».

    {MONEY IS GOD}

    Μπλογκόμουρο εμπευσμένου μακιγιάζ απονέμεται στον Divine Mitsara, για την cameo εμφάνισή της στην ημιαυτοβιογραφική ταινία «David Bowie: Memoirs of a Geisha».

    Μπλογκόμουρο καλύτερης μουσικής επένδυσης απονέμεται στην Nosyparker, για την ταινία «Φίδι στον κόρφο σου».

    {ALIENS ARE HERE, DO NOT RESIST}

    Ειδικό, τιμητικό βραβείο μπλογκόμουτρο 2006, για Life Time Achievement, απονέμεται στον Νίκο Δήμο, τον Πιτσιρίκο και τη Zoyfitsa.

    Και τέλος,

    Μπλογκόμουρο αξέχαστης ατάκας απονέμεται στο Ψευδώνυμο, για την ατάκα του «otan koimasai me poio ID blepeis oneira?».

    [«/*: Εγώ τον πούλο, ε; …*&&6%#…]

    Φτάσαμε λοιπόν, αισίως, στο τέλος της αποψινής τελετής. Ένα χειροκρότημα στους φετινούς μας νικητές και ένα μεγάλο ευχαριστώ, τόσο στο Μέγα χορηγό μας ΔΕΛΤΑ ΚΑΡΤΕΛ, όσο και στα anonymous-friendly blogs για την αναμετάδοση και βέβαια ένα ευχαριστώ στο υποψιασμένο μας κοινό. Καλή σας νύχτα και ευχές για ειρήνη σε όλον τον κόσμο!

    {DRINK BEER}

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΕΓΟΥ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥ ΠΟΥ ΑΠΗΧΘΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

    [Stats: 33 εκατομμύρια μόνιτορς (prime-time), Πηγή: Τρακεράκι]

    ΣΣ: Όλα τα λεφτά είστε εσείς.


Σχολιάστε