Πισωκολητό

9 Φεβρουαρίου, 2007

microsegundo-04.jpg

Μα για τις καμηλοπαρδάλεις λέω…

19 Σχόλια to “Πισωκολητό”


  1. οκ παω τωρα να κοιμηθω ησυχη αγκαλια με ενα λουτρινο καμηλοπαρδαλακι…
    γκοιν-ντοινγκ..


  2. Μα καλά, μια φορά γράφεις για πισωκολλητό και δεν έχει καλλίπυγες φωτογραφίες ;;;;;;;


  3. Κατερίνα… καμηλοπαρδαλίνα

    Λύσιππος… με πρόλαβες ρε παιδί μου! Ηταν δυνατόν ποτέ…

  4. It Is Says:

    I bow… tipote allo hahaha egrapses pali!

  5. allmylifelila Says:

    μαιμούδος.
    άκου μαιμούς….

  6. Crazymonkey Says:

    Ετσι γαμάνε στη Βουλγ… εεεεε…
    στο μαϊμουδοχώρι!

    Μαιμούς does jungle!
    😀


  7. Κατα μία έτσι μπρουτάλ εκδοχή Μάνο, ο κώλος αποτυπώνει όλο τον εσωτερικό μας κόσμο
    Οσοι λένε πως τον αποτυπώνουν τα μάτια ή το πρόσωπο φαίνεται πως δεν έχουν δει τα εξώφυλα των περιοδικών ούτε και τις εκπομπές κοινωνικών θεμάτων της τηλεόρασης.

    Ο κώλος κατά την ίδια εκδοχή αποτυπώνει τον χαρακτήρα, την προσωπικότητα, το πνεύμα, η πνευματική καλλιέργεια, η ευαισθησία και άλλα χαρακτηριστικά των ανθρώπων.

    Ίσως και των ξέκωλων Μαιμούδων …..


  8. Κατα μία έτσι μπρουτάλ εκδοχή Μάνο, ο κώλος αποτυπώνει όλο τον εσωτερικό μας κόσμο
    Οσοι λένε πως τον αποτυπώνουν τα μάτια ή το πρόσωπο φαίνεται πως δεν έχουν δει τα εξώφυλα των περιοδικών ούτε και τις εκπομπές κοινωνικών θεμάτων της τηλεόρασης.

    Ο κώλος κατά την ίδια εκδοχή αποτυπώνει τον χαρακτήρα, την προσωπικότητα, το πνεύμα, την πνευματική καλλιέργεια, την ευαισθησία και άλλα χαρακτηριστικά των ανθρώπων.

    Ίσως και των ξέκωλων Μαιμούδων …..

  9. NanaTsouma Says:

    Τώρα για να ειμαι ειλικρινής …
    κι εγω θα ντρεπόμουνα να βλέπω τη μαμα μου να βλέπει τσόντα και η μαμα μου θα ντρεπότανε να με βλέπει να βλέπω τσόντα κι εγώ παλι θα ντρεπόμουνα να με βλέπει η μαμα μου να βλέπω τσοντα!!!
    Πα πα πα πα!!!
    Είμαι πολύ εκτός θέματος;;

  10. michelan Says:

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ή αλλιώς, «σκατά στα μούτρα μας»

    The best foto, για το : ουγκ-ουουουγκ-ουγκι-ουγκ…

    ΥΓ. αγνοείστε τον τίτλο της φωτό…

  11. michelan Says:

    και για να μη λες οτι σου μαμήσαμε το ποστ :

    -μου φαίνεται οτι δεν βλέπεις απο την αρχή τα ντοκυμαντέρ…
    για να πηδήξει ο λιοντάρος, ο μαιμούς, ο καμηλοπάρδαλος, ο γάτος και ο καναρίνος
    πρέπει να αποδείξει οτι είναι ο πιο δυνατός, ο πιο ισχυρός, ο πιο ικανός…
    να παλέψειι, να ματώσει, να νικήσει και μετά θα πάρει κοκό…

    -απο τήν άλλη είναι το εσωτερικό γυναικείο αισθητήριο,
    που τους έχει δώσει η φύση,
    για την ικανότερη επιλογή,
    για να πετύχουν τον βέλτιστο απόγονο…

    Αυτές διαλέγουν, όχι εμείς…

    Τώρα αν αυτό τις κάνει και υπαίτιες για όλα τα παραπάνω,
    δεν το ξέρω εγώ,
    ρώτα την εύα και την ελένη…

  12. Orestivios Says:

    Για φαντάσου μετά από αυτό το όργιο η μαϊμού να κυνηγάει τον Μαϊμού να την παντρευτεί!Μια χαρά το μαιμουπισωκολητό!ΜΑΪΜΟΎΣhttp://orestivios.blogspot.com/ θέλω να μείνω για πάντα!!!!

  13. So_Far Says:

    Εγώ πάλι έχω την εξής απορία: ήταν ανάγκη να βάλετε αυτο το σχεδόν ξυρισμένο Nazi-style κεφάλι-γυναικείο πρότυπο συνοδευτικό σε αυτό το άρθρο; Δεν μας τιμά σαν γυναίκες. α πα πα ….

  14. ημίαιμος Says:

    Ως ημίαιμος έχω θετική άποψη για το doggy style :))

  15. maraki Says:

    Διαβαζοντας αυτα που εγραφες μου θυμισες ενα φιλο που ελεγε πως ο κωλος ειναι το μουνι του μελλοντος.. ποσο λαθος ηταν … παντα και παντου στη φυση !

  16. ημίαιμος Says:

    Ωραίες πάντως οι φωτογραφίες του …ελικοδρομίου! 🙂

  17. herinna Says:

    Να το θέσω απλά.
    Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το πισωκολλητό, μαϊμούδων τε κι ανθρώπων. Πρόβλημα έχω με τον κολοβαρεμό
    του διαόλου που κυνηγά τα παιδιά του για ένα πισωκολλητό.


Σχολιάστε