Εμπιστοσύνη

7 Φεβρουαρίου, 2007

week0702.jpgΤί τρώνε οι φοιτητές στις καταλήψεις;

Στον Πύργο πάντως τρώνε εμπιστοσύνη!

23 Σχόλια to “Εμπιστοσύνη”


  1. Εδώ πιτσιρίκα sophie_jamaica !Καταρχάς θέλω Μάνο μου , να σου πω ένα ευχαριστώ όχι για το σημερινό σου post ,αλλά για τις ώρες που έχεις κάτσει και μου έχεις μιλήσει … Μπορεί πολλές φορές να σου δίνω την εντύπωση ότι από το ένα αυτί μπαίνουν από το άλλο βγαίνουν , κι άλλοι έτσι νομίζουν , αλλά όντως σε προσέχω γιατί έτσι κι αλλιώς ο νους μου πάντα ταξιδεύει … Άλλες φορές πάλι λέω , τι παπαριές μου λέει αυτός ο τύπος και μετά από λίγο όταν κάθομαι και το ξανασκέφτομαι λέω , χμμμμ είχε δίκαιο τελικά , άσχετα αν ποτέ δεν θα το παραδεχτώ !
    Πολλές φορές σε αμφισβητώ , άλλες φωναχτά και άλλες πάλι όχι ! Μου έχεις προτείνει πολλές φορές πράγματα , ζήτημα να έχω κάνει ένα δυο από αυτά που μου έχεις πει , άλλα τα απορρίπτω απλώς γιατί δεν μου αρέσουν , άλλα απλά επειδή βαριέμαι ! Τώρα όσο για το blog μου , το άνοιξα μόνο και μόνο για την καύλα μου , γιατί είχε ένας παλιός μου γκόμενος και ήθελα κι εγώ ένα , το άνοιξα γιατί πάντα μου άρεσε να γράφω . Ωραία σπουδάζω δημοσιογραφία , αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με το blog μου , δεν νιώθω ότι κάνω δημοσιογραφία μέσα από αυτό, άσχετα αν εσύ πολλές φορές μου έχεις πει ότι το κάνω .
    Γνώρισα έναν blogger στην ηλικία σου ,που μένει εδώ στον Πύργο , τον συμπάθησα πάρα πολύ , τον γνώρισα από κοντά , έγραφε εδώ σε μια τοπική εφημερίδα . Κάποια στιγμή , κατάλαβα ότι τα άρθρα του ήταν απλά ένα copy-paste από κείμενα διάφορων μπλόγκερς ή από άλλες σελίδες στο internet , απογοητεύτηκα πάρα πολύ , δεν ήξερα τι να κάνω . Αυτό που έκανα ήταν να του στείλω ένα mail , που του εξηγούσα το πώς αισθάνομαι , ότι με απογοήτευσε κι ότι αυτό που έκανε ήταν πουστιά . Η απάντηση του δεν ήταν ικανοποιητική , το ευχαριστώ του που δεν το εκμεταλλευτικά αυτό κάπως αλλιώς, μου το έδωσε με το να με βγάλει από τα link του . Ο καλός δημοσιογράφος από ότι έχω καταλάβει πρέπει να δίνει μέχρι και τη μάνα του άμα αυτή κάνει την πουστιά , δεν ξέρω είναι μεγάλο θέμα αυτό . Σου είπα μετά για τον καθηγητή μας που είχε δώσει ψεύτικο βιογραφικό , ούτε γι αυτό είπα τίποτα.
    Εσύ μου έλεγες πως αν και έχω τη δύναμη να καταγγείλω πράγματα , δεν έχω τη δύναμη να τα φτάσω μέχρι το τέλος μάλλον έχεις δίκαιο , κι άλλα πολλά-πολλά σου έχω πει . Ακόμα και για την ιστορία με τον κύριο Παναγιώτη , εγώ απλά στην περιέγραψα . Μου είπες να το κάνω post , ναι το έκανα μετά από 3 βδομάδες , μπορεί και να μην το έκανα και ποτέ , μακάρι να σε άκουγα περισσότερο… Όσο για το βιντεάκι η ιδέα σου είναι καταπληκτική , ήδη βέβαια υπάρχουν πολλά βιντεάκια και φωτογραφίες από τις καταλήψεις απλώς ήταν μέχρι τώρα για προσωπική χρήση !
    Δεν σου υπόσχομαι τίποτα , μπορεί να κανονίσω με τα παιδιά να γυρίσουμε κανένα για το blog μου ή να ανοίξουμε ένα άλλο , ή να πάρουμε ένα από τα βίντεο που υπάρχουν ήδη ή να μην κάνουμε και τίποτα .
    Και μερικές διευκρινίσεις , δεν είναι στο Πανεπιστήμιο του Πύργου . Το τμήμα ανήκει στο ΑΤΕΙ της Πάτρας και άνοιξε πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 2003 , ως παράρτημα Πύργου
    Πληροφορικής&Μ.Μ.Ε

  2. herinna Says:

    Ωραίο ποστ. Αυτό τουλάχιστον ελπίζω να μην ενοχλεί.

  3. tasxoliasas Says:

    Ο καλός δημοσιογράφος από ότι έχω καταλάβει πρέπει να δίνει μέχρι και τη μάνα του άμα αυτή κάνει την πουστιά , δεν ξέρω είναι μεγάλο θέμα αυτό .

    Τί;
    Είπα ποτέ εγώ κάτι τέτοιο;
    Αυτα είναι αηδίες.
    Σαν τους ηθοποιούς που λένε: Εμένα πέθανε η μάνα μου και πήγα να παίξω στο θέατρο.
    Μπράβο μαλάκα!
    Λες και η Τέχνη δεν μπορεί να περιμένει μια μέρα.
    Οχι, Σοφούλα μου… οι δημοσιογράφοι δεν πρέπει να δίνουν την μάνα τους… γιατί αν είναι αυτής της λογικής…τότε μέχρι να φτάσουν να δώσουν την ίδια τους τηνξ μάνα, σκέψου τί έχουν δώσει μέχρι τότε.
    Αν θες την (γρήγορη) γνώμη μου, η αλήθεια δεν είναι πάνω από την αγάπη.
    Τσάκωσε τωρα ενα φιλί για το ωραίο ποστ που έγραψες, μαλακιστήρι.

    ΥΓ. Πώς το’πες αυτο με τον καθηγητή που έδωσε ψεύτικο βιογραφικό… γαμώ την παιδεία μας, γαμώ!!!
    Και καλά εσύ….δεν είπες τίποτα… οι άλλοι καθηγητές που διδάσκουν τα παιδιά μας δημοσιογραφία, ούτε αυτοί σκέφτηκαν να πούνε τίποτα…. Μπράβο μωρέ… ωραίο παράδειγμα σας έδωσαν… Αμα τους δείς δωστους απο μένα ένα φιλάκι.


  4. Ωραία ευτυχώς που δεν είναι αυτό η δημοσιογραφία , να δίνεις τη μάνα σου δηλαδή , αλλά και να ήτανε είναι πάνω από τις δυνάμεις μου !!!! Καλημερούδια !

  5. tasxoliasas Says:

    Οκ. Αλλά τον μαλάκα που κάνει copy paste τα ποστ άλλων και τα περνάει για δικά του κείμενα, (και τον πληρώνουνε γι’ αυτό) καλό είναι να τον δώσεις…
    Μην μπερδεύεις την αποκάλυψη με το δόσιμο…γιατί αυτός θα βγάλει άλλους 5 τέτοιους (σαν τα μούτρα του) δημοσιογράφους και πάει λέγοντας… και αν αυτο είναι κάκιστο για την πρωτεύουσα, είναι έγκλημα για την περιφέρεια….
    Δεν το ξέρουμε εμείς εδώ στην Αθήνα… αλλά μέλλον έχει μόνο ο τύπος με τοπικά νέα.

  6. ημίαιμος Says:

    Σχολιάζω το ποστ του Σοφακίου (που εκτός από το ίδιο όνομα έχει και το ίδιο τσαγανό με την κόρη) γιατί εσένα σου κάνω εμπάργκο.

    Ζηλεύω ΑΥΤΗΝ την εφηβεία-μετεφηβεία που έχασα!
    Δεν ζηλεύω καθόλου την άλλη που ως εικόνα μας μεταφέρουν τα εργολαβοκάναλα.
    ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ αυτόν τον ρομαντισμό -που σαν να προσπαθείς να κρύψεις- …
    Και ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ όσους περισσότερους μαϊμουδιάρηδες της πιάτσας μπορείς :))

  7. tasxoliasas Says:

    Kαλημέρα Ναύαρχε!

  8. ημίαιμος Says:

    Άσε τα σάπια Αντώναρε, απουσιάζεις ‘αδικαιολογήτως’….

    Καλημέρα, πάντως! :))

  9. tasxoliasas Says:

    Το συνηθίζω γενικώς και παιδόθεν… αλλα τί εννοείς Νάυαρχε?

  10. λολιτα Says:

    καλημερα αντωναρε…


  11. παρακαλείται το σοφάκιον να μην κάνει καμία άλλη αναφορά στην ηλικιακή κατάσταση του αντώναρου , η οποία βρισκεται ακόμα σε στάδιο εκτίμησης από τους ειδικούς , χωρίς κανένας ακόμα να έχει βγάλει άκρη.Οποιαδήποτε αναφορά βοηθά στην αποκάλυψη κρατικού μυστικου.
    ;pppPPPPPPPPPppppppp
    επίσης , όσο αφορά τον κυριο που έκανε copy -paste άλλα κέιμενα και τα παρουσίαζε ως δικά του , θα πρότεινα να τον δούμε απο άλλη πλευρά … το κολαζ και η τέχνη της συνδυαστικής μπορούν να αξίζουν και μια συμμετοχη στην μπιενάλε .
    Σκεφτειτε το – trash can always be an art (too)

  12. ημίαιμος Says:

    Εννοώ ότι ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΟ! Όχι μόνο να μας ‘σπρώχνεις’ να γράφουμε! Για πέρνα απ’ το σκυλόσπιτο! :)))

  13. ημίαιμος Says:

    Α, ξέχασα. Που τη βρήκες τη …..φωτογραφία μου που κοτσάρησες σ’ αυτό το μπλογκ των σχολίων για το τελευταίο ποστ σου;

    (Αντιναύαρχο κουκουλοφόρο πρώτη φορά βλέπω. Βιτσιόζο κι άλλες!) :))))


  14. Διαβάζω κάθε μέρα τα post από την ημέρα που ο δημοσιογραφικός μου δάσκαλος μου επέδειξε το συγκεκριμένο blog ως αξιόλογο και για άλλη μια φορά είχε δίκιο…
    Το σημερινό post εκτός από οτιδήποτε άλλο με συγκίνησε… Γιατί πιστέψτε με είναι χειρότερο για έναν 30αρη να θυμάται ότι κάποτε είχε την ατέλειωτη εφηβική δύναμη, παρά για έναν 40αρι! Το βλέπω δίπλα μου στο χθες μου και η λέξη παρελθόν με κατατροπώνει…

    Υ.Γ. Έζησα και εγώ καταλήψεις (στα σχολεία)! Δεν είναι πάντα όλα καλά, όμως ακόμα και τα χειρότερα δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που βγάζει το βρωμερό εκείνο τέρας που λέγεται ελληνική ενημέρωση από τα τηλεοπτικά ΜΜΕ…

  15. atheofobos Says:

    Μου άρεσε η είκόνα που διάβασα από την οικογενειακή κατάσταση που επικρατεί στον Πύργο.Μακάρι να ήσαν πάντα τα πράγματα έτσι.
    Είναι όμως΄η ίδια εικόνα και στις καταλήψεις στα μεγάλα Πανεπιστήμια;
    Θα ήθελα να δώ ποιός θα υπερασπίσει το ταμείο του θαυμάσιου αυτού ανθρώπου άμα θα μπουκάρουν 15 άσχετοι αλήτες μέσα με σκοπό να τα κάνουν λίμπα.
    Δυστυχώς όλοι θα λακίσουν και θα ΄κοιτάξουν να σώσουν τις κιθάρες τους.
    Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι σκληρή.


  16. Συμφωνώ με τον Αθεόφοβο , έχει απόλυτο δίκαιο, έτσι είναι … Όμως κι αυτό που περιέγραψα εγώ συμβαίνει και αυτό είναι πραγματικότητα , μια άλλη πραγματικότητα ίσως , αλλά υπάρχει !

  17. atheofobos Says:

    Η sophie_jamaika θα γίνει μια καλή δημοσιογράφος γιατί το συναίσθημα δεν την αποτρέπει από το να βλέπει την πραγματικότητα ,και είναι ευτυχής που εκεί που σπουδάζει η πραγματικότητα δεν είναι αθλιότητα.

  18. It Is Says:

    🙂 …. γουστάρω τη ματιά σου και γουστάρω και το φίλτρο σου… Μπορεί να μη συμφωνώ πάντα, αλλά γουστάρω ακόμη κι όταν διαφωνώ.
    Καφες και τσιγάρο για πάρτη σου σήμερα 😀

  19. Eroviana Says:

    Επιτέλους! Να πω την αλήθεια μου – και χωρίς να θέλω να σε πληγώσω Μάνο – τα τελευταία σου ποστ δε μου άρεσαν. Αλλά το σημερινό…
    Έχω την αίσθηση ότι παρασύρθηκες από ένα «κατηγορώ», που μπορεί να είναι δικαιολογημένο αλλά προσωπικά δε μου λέει τίποτα. Τέλος πάντων, μη μου δίνεις πολύ σημασία.

  20. Sakis Says:

    ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ !!

    Μην πυροβολείτε τα παιδιά. Δείξτε εμπιστοσύνη και αφήστε τα να δημιουργήσουν. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ !!!

    χαιρετώ όλες και όλους!

  21. Γωγώ Says:

    Ευτυχώς λοιπόν Σοφία που μέσω των blogs(και όχι μόνο) θα έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις και άλλους δημοσιογράφους πέρα απ’τα τοπικά επίπεδα. Νομίζω το να σε βγάλει ή να σε βάλει κάποιος στα links του δεν είναι και τόσο σπουδαίο ούτε μπορει να θεωρηθεί σαν τιμωρία(αν και σ’εχει στα links του)πια αλλά και εσύ πώς θα μπορούσες να το εκμεταλλευτείς; Μια προσωπική απογοήτευση είναι δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου!! Ο Θέος θα τον κρίνει για τις ανέντιμες πράξεις του…πλάκα κάνω φυσικά. Δεν ξέρω αν αντιγράφει ξέρω όμως ότι κάποια κειμενά του είναι υπέροχα σίγουρα αυτά που αναφέρομαι είναι δικά του. Βέβαια πολύ αργοπορημένα σχολιαζώ και αυτό γιατί μόλις σήμερα και εντελώς τυχαία έπεσα επάνω σ’αυτό το post του κ. Μάνου. Τέλος πάντων δεν έχω να πω κάτι παραπάνω εξάλλου δεν με αφορά ήθελα μόνο να υπάρχει και μια καλή κουβέντα γιατί απ’ότι φαίνεται ο ίδιος δεν έχει διαβάσει όλα αυτά και είναι κρίμα να γίνονται συζητήσεις κατά αυτό τον τρόπο όχι τίποτα άλλο δηλαδή αλλά έτσι δεν μπορεί να υπερασπιστεί και τον εαυτό του.

  22. alas Says:

    Ευχαριστώ Γωγώ που με ενημέρωσες για όσα συμβαίνουν εδώ…

    Λυπάμαι Σοφία.
    Ισως κάποτε καταλάβεις ότι δεν είναι τίμιο να μιλάς
    αλλιώτικα όταν λείπει κάποιος
    κι αλλιώτικα όταν τον έχεις «απέναντί» σου.

    Στα 51 χρόνια μου δεν πάσχω από καταξίωση στη ζωή.

    Δεν εννοώ δημοσιογραφική, γιατί αυτή την αφήνω να την επιδιώκουν οι επαγγελματίες -και το ενννοώ αυτό με ό,τι θετικό μπορεί να έχει ο όρος επαγγελματίας ρεπόρτερ ή σχολιαστής- γιατί δεν είμαι.
    Είμαι επαγγελματίας δάσκαλος καθώς ξέρεις κι αυτό το κάνω τόσο καλά επί 25 χρόνια, που νοιώθω όμορφα…κι εγώ και οι μαθητές μου.

    Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί τα έστησες όλα αυτά. Να το κοιτάξεις.
    Στο post μου ΗΛΙΘΙΑ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ (που δεν σε αφορά) φαίνονται καλά ποιοί ενοχλούνται από το ότι εξακολουθώ να γράφω…
    Δεν πίστευα ότι ενοχλείσαι από το περιεχόμενο των γραπτών μου.

    Ποτέ δεν έβγαλα το blog σου και το ξέρεις. Και δεν θα το
    κάνω. Εκτός και το θέλεις πολύ και μου το ζητήσεις, οπότε θα πρέπει να το κάνουμε αμοιβαία.

    κ. Αντώναρε
    Αγνοώ ποιός είσαι και δεν θέλω να πάψω να αγνοώ.

    Μόνο και μόνο επειδή μίλησες κι εσύ για τη μάνα μου, έχω να σας πω:
    ΣΚΑΣΜΟΣ!


Σχολιάστε