Ουρτ, μωρή παρθενώπη!

4 Φεβρουαρίου, 2007

Αυτό που έχω στο μυαλό μου περί παρθενώπης δεν το λέω γιατί είναι πρόστυχο και δεν μου πάει να το γράψω… αλλά υποθέτω ότι ψιλο-καταλαβαίνετε τί περίπου εννοώ. ΅Στις παρθενώπες όλα είναι μια έκπληξη. Πώς διάλα γίνεται μια εμπειρία να είναι έκπληξη; …0060411.jpg πρέπει να είσαι παρθενώπη για να το κάνεις…

Και με το σεξ πάει στο διάολο.Αντε να το ψιλοκαταπιώ (το παρθενώπιον ντε)

Ομως οι παρθενώπες της καθημερινότητας γιατί το κάνουν;

23 Σχόλια to “Ουρτ, μωρή παρθενώπη!”

  1. herinna Says:

    Ε ας το κάνουν. Θα ξεχωρίσει η φύρα από το στάρι. Κι έπειτα μην παραγνωρίζεις το γνωμικό, όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, διότι αφορά και τις δυο πλευρές.

  2. ημίαιμος Says:

    Γιατί το κάνουν;
    Γιατί αν δεν πηδήξεις (στον ύπνο σου) τη Βέρα Λάμπρου κι αν δεν είσαι στα ΜΜΕ για δυό λεπτά ή τρείς αράδες, δεν ολοκληρώνεσαι ως Έλλην το 2007.

    Εγώ μιλάω κι εγώ για …παρθενώπους! 🙂


  3. Herinna, ναι και τις δυο πλευρές…

    Hμιαιμε… φυσικά… σκέψου οτι στο λεξικό δεν υπάρχει η λέξω «παρθενώπη», αλλά μόνο το παρθενωπός!


  4. Τη Βέρα Λάμπρου;
    Καλέ πώς σου’ρθε πρωινιάτικα;

  5. ημίαιμος Says:

    Ε, και με τόσους φίλους -παρθενώπους, τσιγγούνηδες, λεσβίες κλπ- πού να βρείς χρόνο και για μάς…

    Κι όταν έρθει η τηλεόραση;; Θρίλερ το blogging… :)))


  6. xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax

  7. ημίαιμος Says:

    Είδα τον Ψωμιάδη να κάνει ντουέτο μαζί της κι έπαθα ένα πολιτισμικό ψιλοεγκεφαλικό! 🙂
    Αναμένω ΣΧΟΛΙΟ!

  8. NanaTsouma Says:

    Τώρα γιατί εμενα μου φαίνονται πιο σεμνές οι σημερινές φωτογραφίες;;;;;;;;

    χιχιχι!! σε πειράζω!!!!

    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!!


  9. δες το mail σου ειλικρινα δεν θεωρω πως αξιζει να κανω γνωστες τις αποψεις μου-οχι απο αυτολογοκρισια απλως δεν πιστευω (ναι ειμαι σνομπ) πως ολοι ειναι για ολα.
    και αν εχουμε κατι κοινο εγω και εσυ ειναι η ελειψη σοβαροφανειας και οτι ειμαστε λαστιχα παντως καιρου ρε φιλε….
    (α!…. δεν σου ειπα γνωρισα ενα γκομενακι προχθες μπλα μπλα μπλα…)

  10. Passenger Says:

    Το τραγουδάκι σήμερα…είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!
    Καλή Κυριακή..!


  11. kai manos kai antonaros kai blogger kai DJ..
    αμ πως!


  12. Το πολύ γέλιο πέφτει όταν οι «παρθενόπες» ανακαλύπτουν πόσο ωραίο είναι το «πήδημα»!

    Καλημέρες
    🙂


  13. Όμως η φασαρία έγινε γιατί ειδικά «Το Άρθρο» πριν από μία εβδομάδα (δεω ξέρω τι έκανε σήμερα) δημοσίευσε αυτούσια κομμάτια, χωρίς την άδεια των συγγραφέων τους.

    Και φυσικά δε με πειράζει προσωπικά να διαβάζει πιο πολύς κόσμος αυτό που γράφω.

    Αντιθέτως. Αν με πείραζε θα έγραφα ένα ημερολόγιο και θα το κράταγα στο συρτάρι μου.

    Με πειράζει που κάποιες εφημερίδες δώσαν διέξοδο (αποτυχημένα) στη φτώχια τους. Και επί πλέον, και πιο σημαντικό, ο συγγραφέας ενός blog διατηρεί το δικαίωμα να μη θέλει να αναδημοσιεύουν τη δουλειά του.

    Δείτε εξαιρετική ανάλυση για το θέμα στο
    http://oneiros.gr/blog/2007/01/28/blogpapersccaapiapt

    Καλημέρα.

  14. Εριδοαρχιζινίξ Says:

    οι περισσότεροι τον iggy pop για το passenger (και μέχρι εκεί, μετά ανοίγουν μπουκάλα…) τον ξέρουν…

    όσοι δηλαδή τον ξέρουν και δεν κρώζουν σαν πάπιες «φανταστικό κομμάτι, κε Αντώναρε!!! θα μας βάλετε και λίγο πέγκυ μετά να κουνηθούμε;»

    Πώς το είπαμε; A, ναι…ΟΥΡΤ!!!

  15. natalia Says:

    η παροιμία που λέει «τα σιγανά ποτάμια να φοβάσαι» έχει ειπωθεί για τις απανταχού παρθενώπες και πάει λέγοντας. και δυστυχώς στην Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλές και από κάθε άποψη!

    υ.γ. υπάρχει και η έτερη σοφή λαϊκή ρήση που λέει: από μπρος παρθένα κι από πίσω μπαίνουν τρένα.
    συγγνώμη αν προσβάλλω την ηθική σας, αλλά όλοι στο βάθος βρώμικοι είμαστε. ας μην το παίζουμε λοιπόν.

  16. λολιτα Says:

    καλησπερα μανο αντωναρε απο την βροχερη αθηνα…(αν και φανταζομαι το βλεπεις..)τι σκατα εφερα τον σκατοκαιρο απο τα γιαννενα?

  17. Epikouros Says:

    @ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ

    Όχι μόνο το Αρθρο συνέχισε και δημοσίευσε μια από τα ίδια…

    Σήμερα έσκασε μύτη και ο Ελεύθερος Τύπος με ένθετο για τα blogs. Περισσότερο αξιόλογο θα έλεγα, αφού δίνει και οδηγίες, εξηγεί, κλπ κλπ.. Blogs for dummies ή κάτι τέτοιο, όχι copy-paste από το Internet..

  18. pascal Says:

    Αχ κύριε μάνο μας. Κι’ εγώ μια παρθενοπιπίτσα είμαι. Στη ζωή μονάχα, γιατί στο σεξ λίγα πράγματα με εκπλήσουν πλέον.
    Δεν είναι ότι δεν μου συμβαίνουν πράγματα. Απλά, μου συμβαίνουν δεν μου συμβαίνουν, δεν τους δίνω και πολύ σημασία. Αντιμετωπίζω τη ζωή (όχι το σεξ είπαμε) με μία αθωότητα, με τα μάτια μικρού παιδιού (μου τα πετάνε έξω είπαμε).
    Όσο για τις εφημερίδες και τα μίντια κι’ αυτά που λέτε, δεν γνωρίζω και πολλά για να σας πω.
    Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε

    Χαμομηλίτσα

  19. triantara Says:

    «Με τα χέρια μου σκάβω βαθιά
    να βρω αυτό που μου έχει λείψει»

    μπα; ακούμε ΚΑΙ Rammstein;;;

    🙂

  20. parafonos Says:

    Με καλέσανε από το Mega να τραγουδήσω….
    Να πάω;

  21. It Is Says:

    Βασικά σε διαβάζω δυο φορές… Μία από τη δουλειά με μπλοκαρισμένες τις φωτό και μία από το σπίτι με ξεμπλοκαρισμένες τις φωτό… :p
    Και επειδή κάποιοι είπανε αρκετές μαλακίες περί disclaimer προσοχή ακατάλληλο και μαλακίες… Από 5η δημοτικού έβλεπα το Tutti Fruti βυζιά και κώλους και μια χαρά βγήκα… (λέμε τώρα :p).
    Ούτε διεστραμμένη άποψη έχω για το sex και τον έρωτα ούτε τίποτα… Άσε που σιγά μη μπαίνουν τόσο πιτσιρίκια να διαβάζουν blog… ήμαρτον δηλαδή…
    Τέσπα έχεις επιστρέψει παντοδύναμος και γουστάρω αφάνταστα 🙂
    Σιγά μην γράψω ότι πιστεύω πως θέλει να διαβάσει ο κάθε παπάρας που διαλέγει bloggers… Σιγά μη με νοιάζει αν θα με βγάλουν στην εφημερίδα για το blogging μου, έλεος δλδ…
    Εγώ γράφω για να γουστάρω και να δω αν γουστάρουν και άλλοι με αυτά που γράφω. Τόσο απλό, τόσο γαμάτο…

    ΥΓ Όποτε περνάω από Ερμού κοιτάω γύρω-γύρω σαν τον τρελό μπας και σε πετύχω! Αχαχαχα προς το παρόν μου έχεις ξεφύγει αλλά που θα μου πας :p Φιλιά και να μας γράφεις (ξέρεις εσύ) 😉

  22. Λυκάων Says:

    «Ηθοποιός, σημαίνει φως». Ένα το κρατούμενο…

    Υποκριτής σημαίνει θολούρα και συγκάλυψη. Δύο… το κρατούμενο.

    Όποιος ντρέπεται γι αυτό που είναι, ας αναρωτηθή μήπως δεν θάπρεπε να είναι. Τρίο το κρατούμενο.

    Παλία σοφία κινέζικη (απ’ τη γνωστή σειρά καλαμπουριών): «Όποιος μένει σε γυάλινο σπίτι, φτιάχνει την τουαλέττα στο υπόγειο.»

    Κύριε Αντώναρε, συγχαρητήρια! Μόλις ανακαλύψατε την ύπαρξη των δηθενιστών.

    Αλλά γιατί τους φασκελώνετε; Αυτοί είναι οι πολλοί. Οι πετυχημένοι. Οι άλλοι θέλουν φάσκελο γιατί δεν γίνονται ποτέ πλούσιοι, διάσημοι, «περσόνες γκράτες», καλέ, πως να το πω αλλιώς…

    ΛΕΦΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΑ ΤΩΡΑ!

    (Κακομοίρα Μαλβίνα, ελαφρύ το χωματάκι σου ας είναι!)

    Φίλος σας
    Λ.-


  23. «Τηλεόραση»…. «τηλεόραση».. κάτι μου θυμίζει… μα κάτι μού θυμίζει….

    Σ;)


Σχολιάστε