Ξανάρχισα…

30 Ιανουαρίου, 2007

dsc01859.jpg…πήγαινε σαν τρένο… ευθεία… γρήγορα…πολύ γρήγορα…

Της έπιασα το χέρι…. μέ κοίταξε με σκοτεινό βλέμμα… κόκα!

36 Σχόλια to “Ξανάρχισα…”


  1. Αποφεύγω να δικαιολογώ καταστάσεις. Το έχω τάση αλλά πια το αποφεύγω.

    Εξακολουθώ να πιστεύω όμως ότι κάποιοι άνθρωποι δεν ήταν είτε για το «εδώ» είτε για το «τώρα».

    Σαν να ξεγλίστρισαν από άλλο κάδρο και προσγειώθηκαν πολύχρωμοι και λιτοί μέσα σ’ έναν κουβά χλωρίνη.

    Δεν το ένιωσα ποτέ. Θα’ θελα να τους καταλάβω. Έτσι. Από διαστροφή. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη διαστροφή από την εμπάθεια (στην κυριολεξία της, δηλαδή να μπορείς να νιώσεις ό,τι και ο άλλος).


  2. δεν θελω να σχολιασω μια καλημερα να σου πω απλα,ειναι που μ εχουν τσακισει στα πρωινα και αυτη την βδομαδα και παλι σκεφτομαι φονους και μοιρασμα καταγματων..

  3. NanaTsouma Says:

    Μπήκα φουριόζα σήμερα να σχολιάσω «τα καλύτερα κορίτσια»….
    που έτσι ακριβώς είναι…
    που πρέπει εμεις να τους κυνηγάμε τους λεχρίτες ….
    που…….που…..
    και μόλις διαβασα το «Ξανάρχισα» μου κοπηκε αυτοματως η φόρα… εντελώς……
    Το ράβω….
    Την καλημερα μου

  4. It Is Says:

    Γάμα τα… (αυτό μου ήρθε πρώτο στο μυαλό, όρεξη γιια φιλοσοφίες δεν έχω….)

  5. Valisia Says:

    Telika einai tuxaio na mple3eis, na 3ekinhseis me ta narkwtika kai epilogh sou na sunexiseis…

  6. thrills&chills Says:

    η κόκα έχει κάψει κόσμο…αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι το κενό βλέμμα. είναι πολύ λυπηρό.

  7. SilentSoul Says:

    Αυτο το ποστ με γεμισε συναισθηματα που δεν μπορω να τα εκφρασω εδω..
    Οταν παραδινομαστε οταν καταθετουμε τα οπλα και δεν παλευουμε για την ζωη..οταν διαλεγουμε τον ευκολο δρομο διαφυγής,αν και η κοκα δεν ειναι καν «δρομος διαφυγης» δεν ξερω αλλα με πιανουν τα διαολια μου και οχι μονο.
    Ωραιο το κειμενο σου Μανο μου αλλα με θυμωσε ……

    Μια καλημερα απο τα ηλιολουστα Χανια..

  8. michelan Says:

    -Καλά δεν έχεις λίγο εγωισμό μέσα σου, να πεις οτι εγώ θα τα καταφέρω, θα ξεφύγω…

    -Στα ναρκωτικά δεν υπάρχει εγωισμός…(με χαμόγελο,
    χωρίς κενό βλέμμα).

  9. tasxoliasas Says:

    Kαλησπέρες. Γεωργία,κατερινα, nana Tsouma, it is, valisia, thriills&skills, silentSoul….
    Δυστυχώς ο michelan έχει απόλυτο δίκιο.
    Δυστυχώς ρε γαμώτο…

  10. pascal Says:

    Καλησπέρα Μάνο.

  11. tzoutza Says:

    den exw gnwmh gia osa grafeis, exw omws idia gata me sena, oloidia kai ligo pio omorfh akoma!

  12. herinna Says:

    θλιβερή ιστορία. Γαμημένη ζωή.

  13. ημίαιμος Says:

    Επειδή τα ‘χω δεί όλα…, θα μου επιτρέψεις Μάνο να πω ότι ο ‘εγωισμός’ εξακολουθεί να υπάρχει και, στο κατάλληλο περιβάλλον, μπορεί να ‘ξυπνήσει’ και να το παλέψει.
    Το ‘κατάλληλο περιβάλλον’ είναι όρος που σηκώνει πολλή συζήτηση, το ξέρω. Ας πω απλά ότι είναι αυτό που θα ξαναχτίσει τούβλο τούβλο τον αυτοσεβασμό της.

  14. nag Says:

    Με στενοχωρούν και με φοβίζουν αυτές οι ιστορίες….καλημέρα

  15. λολιτα Says:

    υπεροχη ιστορια…αλλα το προβλημα το καταλαβαινουν καλυτερα οσοι εχουν βιωσει τετοια ιστορια…..

    υ.γ:η σερμπα μεγαλωσε και ομορφυνε..κουκλα

  16. tasxoliasas Says:

    Aπό ο.,τι κατάλαβα, όλοι και όλες σας είστε ψιλο-άσχετοι με το θέμα. Ξέρετε η κόκα δεν είναι ουράνιο για να είναι σπάνια. Βασικά είναι δίπλα μας (σας)… και πολύ συχνά σε τσέπες ανθρώπων που αγαπάμε ή θαυμάζουμε…
    Μου κάει τρομερή εντύπωση που κάθε φορά που γράφω για να drugs, στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα comments είναι γενικόλογα, ευχολόγια ή άσχετα με το θέμα.
    και αυτό είναι το πιο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ από όλα.
    Δεν σας μαλώνω (από πού κι ως πού άλλωστε;), απλώς σας τσιγκλάω.


  17. Βεβαίως και είμαστε άσχετοι , δεν ξέρω κατά πόσο καλό ή κακό βέβαια είναι αυτό , δηλαδή τι πρέπει πρώτα να έχουμε λιώσει από την κόκα για να μπορούμε να αφήσουμε ένα αξιόλογο comment γι αυτό ; Ναι , έχεις απόλυτο δίκαιο αυτό θα έπρεπε ! Έπρεπε να φέρω εδώ τη φίλη μου τη Δήμητρα να σου αφήσει comment , να σε σκίσει ,αλλά η Δήμητρα δεν έχει χρόνο ούτε για blogs , ούτε για τίποτα , τώρα η Δήμητρα τρυπιέται … Βεβαίως και όλα είναι γύρω μας , έχω γράψει και γι αυτό, εμένα στα 16 μου όλα τα να ναρκωτικά είχαν περάσει μπροστά από τα μάτια μου , όλα όμως , έχασα φίλους μου από αυτό που πρώτα πήραν πρέζα και μετά έμαθαν που το είχαν , τι θέλεις να σου γράψουμε ; Θες να κάνουμε διατριβή πάνω στην ψυχολογία του πρεζάκια ; Δε λέω Μάνο μου καλά κάνεις και θέλεις να μας αφυπνίσεις , για αυτό και αφήνουμε εσένα να μας ανοίξεις τα μάτια ! Λοιπόν μην τσαντιστείς που στην λέω , ξέρεις ότι σε αγαπάω κάργα , απλά είπαμε , νιώθω σαν το πιτσιρίκι που έρχεται ο γέρος και του λέει εγώ ξέρω περισσότερα πράγματα από εσένα ενώ το ίδιο το πιτσιρίκι είναι μέσα στην πιάτσα !

  18. tasxoliasas Says:

    γεια σου ρε σοφάκι…jamaica.. αυτο ακριβώς θέλω… τσαμπουκά… να πει κάποιος την γνωμη του… να διαφωνήσει… να πει την εμπειρία του… ή να ρωτήσει…
    α, και όπως λες και για τη φίλη σου… και έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο… δεν περιμένω απ’ αυτούς που’χουν λιώσει να μου πουν… αυτοί δεν λένε τίποτε έτσι κι αλλιώς…
    παρε ενα φιλί τώρα λοιπόν…

  19. oidipodas Says:

    Μάνο μπορώ να σε χρησιμοποίησω..λίγο..σε παρακαλώ..μη μου θυμώσεις το έκανα και στο δικο μου σπίτι και επειδή πηγαινόερχομαι εδώ καιρό απο την εποχή της αθενς…βοις…πήρα το θάρρος…κοιτα..( ειδες την μαγεία του blogging) φέρνει και άλλους τρόπους διαμαρτυρίας..
    φιλια
    χρήστος

    *ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ!** ** **
    1** Η** ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 20.55-21.00*

    ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤ A ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!

    ΣΤΙΣ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ Η *ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο.Η.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ*. ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

    ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ
    ΤΗΝ *ΠΕΜΠΤΗ 1Η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007, ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ 20:55 -21:00.* ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ
    ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΗ
    ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ. *ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ*.

    *Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ*.

    Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΟ
    ΑΙΓΑΙΟΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
    ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ
    ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠ
    O ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΜΑΣ ΤΖΟΑΝ ΜΠΑΡΟΝ.

    ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ:*
    http://www.diktioaigaiou.gr/contents/about.php?kid=69&action=show&m1=4&lang=1
    ***

    * *

    *ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΩΘΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ*

    *KLEISTE TA FOTA SAS GIA 5 LEPTA! 1
    FEVROUARIOU 20:55-21.00***

    AS SKEFTOUME GIA 5 LEPTA TO PERIBALLON

    STIS 2 FEBROUARIOU PAROUSIAZETAI STO PARISI H* EKTHESH TOY O.H.E. GIA THN
    KLIMATIKH ALLAGH*. AS DEIKSOYME OTI MAS ENDIAFEREI. SE OLO TON KOSMO POLITES
    THA KLEISOYN TA FOTA TOY SPITIOY TOYS GIA 5 LEPTA THN *PEMPTH 1 FEVROUARIOU
    2007* *ORA ELLADAS 20:55-21.00*. PROKEITAI GIA MIA PROTOBOULIA POY KSEKINHSE
    APO TH GALLIA, ALLA H IDEA EINAI DIADEDOMENH STHN ISPANIA, GERMANIA,
    AYSTRALIA, AGGLIA, ITALIA KAI TORA SEIRA MAS.

    *H PROSTASIA TOY PERIBALLONTOS KSEKINAEI APO TO SPITI MAS*

    =1
    *

    *PARAKALOYME PROOTHEISTE AYTO TO MHNYMA

  20. ημίαιμος Says:

    Μάνο, δεν υπάρχει ‘χώρος’ για συζήτηση στο θέμα αυτό μέσα από ένα ποστ και σαράντα σχόλια…
    Δεν φταίνε οι φίλοι/ες (δεν το πήρα προσωπικά :)), αλλά η αντικειμενικη αδυναμία ΟΛΩΝ μας στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Σαν τι περίμενες δηλαδή; Με το να πει ο καθένας την προσωπική του εμπειρία και να επιβεβαιώσει ότι κι αυτουνού/ής η φίλη η Φρατζέσκα ακροβατεί στην κόκα, θα λυνόταν τίποτα; Θα βοηθούσε σε τίποτα;
    Και πώς να διαφωνήσει κανείς ή να πουλήσει τσαμπουκά κόντρα στην πραγματικότητα;
    Δώσε ενα φιλί σε ΟΛΟΥΣ όσους άφησαν μια λέξη εδώ. Κι αν έχεις και καμιά καλή ιδέα για το πώς πρέπει να αντιδράσουμε στο πρόβλημα, ρίξ’ την για να γίνει η συζήτηση παραγωγική. Εγώ δεν έχω άλλη εκτός από το να διατηρείς τη στοργή, την αγάπη, την αλληλεξάρτηση στην οικογένεια χωρίς να βάζεις χαλινάρια εξουσίας και ετσιπρεπεισμού. Και να ενημερώνεις και ενημερώνεσαι. Στην οικογένεια του πατέρα μου έπιασε, στη δικιά μου, επίσης, στων παιδιών μου -πρόβλημά τους- εκτιμώ πως θα γίνει το ίδιο.
    Για τη φίλη σου την άποψή μου την είπα και την επαναλαμβάνω. Κάποιος πρέπει να τη βοηθήσει να ξαναβρεί τον αυτοσεβασμό της. Μπορεί να ακούγεται μπαρούφα, αλλά το είδα να πετυχένει…

  21. tasxoliasas Says:

    Hμίαιμε…ακριβώς αυτό περίμενα… να και η δεύτερη αντίδραση σου… να και η θέση σου… και τί έκανες γι’ αυτό εσύ και η γυναίκα σου… αυτο είναι ενα μεγάαααααααααλο βήμα… και φυσικά σου (σας) στέλνω φιλί…
    Εχω μια ιδέα…
    Ισως πείσω την Φραντζέσκα να μου μιλήσει…
    Θα δούμε….

  22. oidipodas Says:

    αυτοσεβασμός…κάθε μέρα δεν ξεφτιλιζομάστε ολοι μας..απέναντι στους ευατούς μας..συνεχώς…
    άλλη μορφή πρέζα…αυτή…και σκτοώνει και ψυχές..

  23. Εριδοαρχιζινίξ Says:

    Ας κάνω κι εγώ ένα βαρύγδουπο σχόλιο, όπως κάθε σωστό αποστασιοποιημένο, και καλά συμπάσχον, ανθρωπάκι

    Δευτέρα ηρωίνη την Τρίτη κοκαΐνη, Τετάρτη παίρνω πρέζα την Πέμπτη είμαι τέζα, Παρασκευή πρωί, η μάνα μου με κλαίει… Απ’ όλα τα κρεβάτια το φέρετρο μ’ εμπνέει

    Παρακαλώ, στο ρυθμό του τραγουδιού των Στρουμφ….

  24. Εριδοαρχιζινίξ Says:

    όσοι ηλίθιοισκοπεύουν να κλείσουν τα φώτα για 5 λεπτά…

    είναι βέβαιο ότι είχαν επιχειρήσει και το άλμα που θα άλλαζε τη

    φορά περιστροφής της Γης…

    τι σας βάζουν ρε γμτ στον αέρα του air-condition;;;;

  25. oidipodas Says:

    το συγκρίνεις? μια πρόταση ( έστω και γραφικού ) ακτιβισμού με μια παπαριά διαφημιστικη ? δνε περιμενω να αλλάξουν οι κλιματολογικές συνθήκες..απλά ένδειξη ότι αντιδράμε ειναι..ΑΠΛΟ…?

  26. Εριδοαρχιζινίξ Says:

    οιδίποδα,

    τώρα πρόσεξα το νικ σου…μήπως είσαι και δωδεκαθειστής; να

    ξέρω δηλαδή να μην χρειαστεί να ανταπαντήσω…

    αν σκεφτείτε πόσο χρόνο σας παίρνει να στείλετε τόσα spoof mails σε τόσους αγνώστους…μήπως θα ήταν καλύτερα να κλείσετε το πισάκι μία ωρίτσα την ημέρα;;; Τότε να δεις εξοικονόμηση ενέργειας…

  27. tasxoliasas Says:

    Ρε συ Οιδίποδα, μη θυμώσεις και συ με τη σειρά αμμα έλα που συμφωνώ με τον Εριδοαρχιζινίξ … κι όχι μόνο σ’ αυτα που λέει για το κλείσιμο των φώτων.

  28. tasxoliasas Says:

    Α, και κάτι άλλο …και αμα σκοτινιάσουμε τον πλανήτη κι έρθει κανένα ΟΥΦΟ μές την τύφλα του και πέσει πάνω μας;
    ΟΥΦΟ που’ναχει σινφάρει αστρική σκόνη…

    Ε;

  29. pascal Says:

    Ωραία λοιπόν.
    Στο λύκειο, τα είχα (sic) με μια κοπέλα που έπαιρνε μαύρο. Στην αρχή. Μετά το γύρισε στα χάπια. Κάπου εκεί τέλειωσε και η φάση μεταξύ μας και έχασα τα ίχνη της.
    Τη συνάντησα, κοντά δέκα χρόνια μετά, τυχαία, στο μετρό.
    Ζητιάνευε.
    (άει στο καλό που μας τσιγκλάς βραδιάτικα)

  30. tzoutza Says:

    twra pou eipes lykeio skefthka mhpws exei kaneis kamia lysh pws na apotrepsoume th diakinhsh narkwtikwn sta sxoleia? Einai apisteyth h eksaplwsh ths, kai mhn peite oti ftaine oi daskaloi… oute pou prolavainoun na to paroun xampari…

  31. oidipodas Says:

    για το πήδημα? δεν θυμώνω με εσένα γιατι δεν ΘΙΓΕΙΣ , ΣΥΝΟΜΙΛΕΙΣ και έχει διαφορά…
    για το πήδημα συμφωνω..τώρα για τα φώτα…έχω την ένσταση σου όχι γιατι ειμαι κανένας σχιζοφρενης οικολογός ( Το αντίθετο) αλλα επειδή ειναι ενας τρόπος αντίδρασης , συμβολικός θες…να το δεχτώ…
    νιώθω ομως άσχημα γιατι το θέμα που αναφέρεται εδώ πολυ σημαντικό και εγώ σου άλλαξα τα ΄»φώτα΄΄


  32. εγω ρε συ μανο δεν μιλαω γιατι αμα μιλησω θα με καλεσει ο μακης να καταθεσω την εμπειρια μου…
    γι’αυτο παρε ενα φιλι και μια καληνυχτα.

  33. diastimata Says:

    Πήγα κάτι να γράψω, το μετάνοιωσα. Έξω από το χορό, πολλά τραγούδια λέμε. Μέσα, όμως… Το «ζόρι» του καθενός, μόνον ο ίδιος που το βιώνει το ξέρει.

  34. xagiate Says:

    γεια σου ρε μανο αρχοντα, το ψιλοπεριμενα το τελος… κριμα παντως συνηθως ειναι καλα παιδια ολα αυτα, ειχα μια φιλι που επινε ετσι, και ηταν απο τα καλυτερα παιδια που ειχαι γνωρισει..


Σχολιάστε